12 December 2011

Antara Pendiam & Sombong

Assalamualaikum semua...update jugak blog ari ni..lama dah nk update tapi tangan ni tak tertaip lak...Tapi yang lainnya ari ni aku update live dari Kelantan..Wink2..sedikit gumbira disitu sebab baru 1st time ni ak pijak tanah kelantan ni..hehe
Sape yang kenal aku mesti bole jawab kan..antara pendiam & sombong mana satu aku??Sesetengah orang yang tak kenal aku majoriti anggap aku sombong gila,pada hal aku ni pendiam ngan orang yang aku tak berapa kenal..biasa la tu kan..rasanya ade gak kat luar tu macam aku kan...

Last picca dengan mber kelas..
Diorang ni tau aku sombong ke ramah...:)

Ni mber blog ak..korang mesti kenal nya kan..kalau tak kenal buat2 kenal je..:P
Diorang cakap aku pemalu..kah3...XD

Ni pulak mber2 ofis aku...
aku serius 'ramah' gila kt ofis...Tul kan weii... ;P

Ape pon kalau kita tak kenal orang kita tak kan tau macam mana diri dia yang sebenar...'omputih pun ade cakap "Dont judge a book by its cover"
Renung-renungkan dan selamat beramal...hehe...:)


p/s: Tgh ari ni gerak balik KL dah...

10 comments:

  1. Wink2...update dr kelantan?waaaa....bes xkelantan yunk?

    ReplyDelete
  2. @najihah sahami
    haha..xtau la..xjalan sgt pon sb hujan xhenti kt cni...huhu..next time i bg komen best ke x..hehehe

    ReplyDelete
  3. mggu dpn sy g k'an..bleh jumpa ni!

    sori br sempat nk menjengah!

    ReplyDelete
  4. kdg2 bila kita pendiam,org igt kita sombong..
    pdahal xtau yang kita nie mmg pendiam~hehehe
    dh knal baru tau kn..

    ReplyDelete
  5. oooo. ni sy kenal nih. hehehe.
    ni mesti pendiam dalam diam, ramah sesikit. keh3. :D

    ReplyDelete
  6. @Nabiel
    tu la pasal...betul la cakap orang dulu2..dalam situasi ni xkenal maka xtau la perangai orang tu..;P

    ReplyDelete
  7. @taqO
    keh3..ade la betul jugak sb taqo pon kenal sesikit...;P

    ReplyDelete
  8. laaaa..awat tak bgtau yang mek dah ada kt klate?

    ReplyDelete
  9. @apik pehe
    hehe..pegi kejap je la apik...mn sempat nak ckp...

    ReplyDelete