06 October 2011

Waktu yang Cemburu...

Lama sudah blog ak ni tak diupdate laju2 macam dulu kan...??Yela dulu ak banyak masa terluang...sekarang agak terbatas...umur makin meningkat sb masa mengejar tanpa jemu...Cemburu sungguh kan..:)
So,setiap masa aku sekarang banyak yang perlu di isi,difikirkan...kerna aku sentiasa mahu hari-hari esok,akan datang lebih baik dari hari ini dan semalam....
Harap-harap2 kawan2 aku kat sini xlupakan ak...jangan la jemu ye tunggu ak update..sabar kan separuh daripada iman~~
jgn la lupa ak sebagai kawan wlpn ak jarang update...:P

aku yg semakin matang...:)

p/s: migrain ngan final projek nih..hishh

13 comments:

  1. Hehe. wah. gud gud. dah makin matang.
    sila la share hari hari anda bersama kami ye. :)
    insyaAllah title kawan tu xkan hilang. :)

    ReplyDelete
  2. @taqO
    insyallah taq..akan dishare mn yg menarik dan sempat nt...:)
    thanx kawan...:)

    ReplyDelete
  3. @Nazifa
    hehe..pe yg u cemburu kt i lak mama bulan...:P

    ReplyDelete
  4. confuse!~ rindu kamoo. xpe AK setia menanti..hehe

    ReplyDelete
  5. huhu.. sama la.. pening pk pasal final projek. Y.Y

    ReplyDelete
  6. @aliesha kirana
    AK!!..rindu kamoo jugak..thanx ye sudi tunggu bdk yg slalu confuse nih...:P

    ReplyDelete
  7. @Aida Azryn
    full time ok rasanya..part time nih rasa serabut tul..huhu

    ReplyDelete
  8. Tak ada sebab seseorang kawan tu untuk lupakan kawannya melainkan dia hilang ingatan.. ;)



    Terus mengadu pada-Nya..

    ReplyDelete
  9. @YOUsoF
    setuju..!!:)

    yup..xpenah putus mengadu..:)

    ReplyDelete
  10. sayang! miss uuuuu!!! bila nk jmpe lg ni? -anisdakcomey- hihi

    ReplyDelete