17 May 2011

Cikgu tauhu Busuk~~

pinjam pakcik Google

Semester 3 dah abis..result pon dah keluar....yang pasti result aku seperti yang aku target...hancusss habis sbb memang aku tak bole nak score pon sem ni....selalu tiap2 sem result mmg puas hati..cuma sem ni ja yang aku frust sket....tak pe la dah xde rezeki...huhu
Yang pasti ade la beberapa kejutan dengan result aku kali ni..yang kita target elok dapat teruk, yang target cukup2 makan lak dapat elok...haaa..tu la rezeki namanya kan...ape2 pon tima kasih banyak wat sifu tauhu busuk aku....dia la yang rajin ajor aku yang malas ni...
Sebab pe nm dia sifu tauhu busuk?dia suka makan tauhu bakar..tapi sebab dia ni gila sket dia panggil tauhu bakar tu tauhu busuk....hahaha

Diorang result power sem ni...:)

Buat semua kawan2 sem depan sem last kita...so usaha lebih ye...rugi tak usaha lebih sebab bayor yuran mahal2...yang pasti sem depan aku kena kurangkan kontrovesi tingkatkan usaha la beb...hahaha....

18 comments:

  1. erk, kurangkan kontroversi. camane tu eh??hahaha

    ReplyDelete
  2. tingkatkan prestasi ye yunk.sambung komen mish nie

    ReplyDelete
  3. ouh... tahniah.. ucapkan Alhamdulillah walau apa pun result yang kita dapat... =)/// sape yang baju belang2 tu.... nak kenal buleh.. hahaha

    ReplyDelete
  4. @cacing
    yup...benda dh lepas..akan dtg kena usaha lebih..hehe

    ehem2..kwn kelas tu...nk ker...:P

    ReplyDelete
  5. tauhu... busuk2 pon mkn jugak.. ;-p

    ok, gudluck 4 ur final sem.. :D

    ReplyDelete
  6. @Solihin Zubir
    haha...sedap mehh...:P
    orait..thanx bro....:)

    ReplyDelete
  7. chayok2!!
    tauhu sedap!hehehe=P

    ReplyDelete
  8. @Nabiel
    haha...tq2...jom join mkn tauhu sedap...:P

    ReplyDelete
  9. Kurangkan kontrovesi, tingkatkan usaha..

    kuatkan diri, moge lebih berjaya.. ;)





    hahaha busuk² tauhu tu pun sodap dimakan ramai² kan..

    ReplyDelete
  10. @YOUsoF
    hehe...baik bro..akan lebih berusaha nnt....thanx ye...:)

    *mmg sedap sgt2...:P

    ReplyDelete
  11. cm knal jew slogan tu lalalalal:P

    ReplyDelete