02 April 2011

PD & Chudien

Masa kursus dekat PD hari tu ak tak sempat nak bergambar..balik sini baru perasan yang gambar sikit je.....time kat sana macam2 aku belajar..sibuk perah otak bagi idea untuk kumpulan aku..(ye la sgt..)..nasib chudien  ni group sekali aku..kalu tak mau mati kutu aku tak de geng..sebab yang lain tua2..haha
Pape pon bos aku cakap nt kena pegi lagi kursus ni,tapi tuk present projek pulak...aduhh...lemah tul aku bab2 ni...Aku akan cube yang terbaik walaupun bos aku nak kami kalah nanti...= ='

chudien cerita pasal peminat dia..si awek teady bear..

menang kuiz dapat kitkat..jadi la kan...

nie la kje yang kami buat...chudien si penulis 1...

banyak tak...otak macam nak pecah buat semua ni...

senior aku & chudien..

si penulis 2....


pg,ptg,mlm..;)

p/s:mati aku nanti ngan chudien sb tulis nm manja dia kt sini..haha

26 comments:

  1. banyak gila2 punya.


    zudientstory.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Perghhh..
    banyak yg teramat paper tuh!
    TERBAIKLAH.. hohohoho~ :DD

    ReplyDelete
  3. @-aqmalazmi-
    hoho...penat kot...anyway thanx ye...:P

    ReplyDelete
  4. @taqO
    haha...terbaik perah otak tuk semua nih..:P

    ReplyDelete
  5. boleh pengsan tuk selama lamenyeh. keh3.. :DD

    ReplyDelete
  6. nahhh... tudiaa.. peminat mana pulak.
    hhe. demm..

    ReplyDelete
  7. Perh.. penuh dinding kat tulisan korang. Nasib baik penulis 2 punya tulisan cantik... ;P



    Bos nak korang kalah?.. takpe korang tetap tak boleh mengalah ok! ;)

    ReplyDelete
  8. @YOUsoF
    hehe..tau xpe..penuh kan..:P

    kami pon nak kalah~~~:P

    ReplyDelete
  9. hehe..nampk si penulis tu nyorok belakang kertas denga muka simpul malu..hehe

    ReplyDelete
  10. (boss)

    oit!! pe mls2 ni... kang ai potong gaji u!

    ReplyDelete
  11. @Rainbow
    haha...geli la i,u lak ngan bos nih...:P

    ReplyDelete
  12. hahah, g wat keje.. kang saya x amik awak jd menantu sy!

    ReplyDelete
  13. hahaha..rain dengan ckin praktikal tempat yg same kn?

    ReplyDelete
  14. @apik pehe
    hekkk...apik saloh...hehe...

    *mn tau lak ni nm confuse..
    adehh..= ='

    ReplyDelete
  15. hahaha..semua pasal ckin apik tau laa..huhhhh

    ReplyDelete
  16. Apa pasat kamu olang mahu kalah?

    ReplyDelete
  17. Menang kuiz dapat kit kat ja ya. tak best. haha

    ReplyDelete