25 February 2011

Kisah yg berhabuk...=='



Dah berhabuk blog aku ni rasanya..huhu..lama betul tak update entry sebab yg paling kukuhnya laptop aku rosak..Tension jangan tanya la sebab tak de laptop...
Kali ni aku nak update cite yang rasanya dah berhabuk..basi bole tak?huhu...meetup aku dengan blogger2 cunss..hehe.aku tak ok..diorang ni tak dinafikan mmg ye cun..mesti korang dah bace kt blog Mish, Bulan, Zaerr 2, Ieyla, & Aku Gadis.. Dah lepas lama sangat meetup nih cuma aku je yang lambat nk update...maaf la ye aweks2 sekalian..

aku & erza a.k.a zaerr 2

aku & ieyla

aku & aku gadis a.k.a anis

aku & Bulan

aku & mish

errr,,tny la diorang wtpe

kanak2 riang sebab cuti 'umum'

opss..=='

still kt toilet..err..t'lepas ckp plak...

pakwe bulan yg malu2

 mn anis..=='

ngeks2

 hoyeahh..muka poyo

K.A.M.I

ok..cukup la kan..susah nk update entry kt CC ni weii..xde privasi...huhu...maaf la entry kali ni agak comot..hahah..tunggu aku de lappy aku wt sepenuh hati aku..
Sape2 yang baik hati kat luar sana boley la hadiahkan aku satu lappy baru...ngeeee

~END~

 p/s: rindu lappy aku..T_T     


18 comments:

  1. haha..comot tul..huhu...
    t klu de yg bagi lappy bru kt u ckp kat die i nk jgk ek..hahah....akhirnye..ade gak pix sume..hehe

    ReplyDelete
  2. @.: iEyLa :.
    haha..nasib la yunk..ni je mampu..:P

    mn ley..i sorg je nk...hehe

    ReplyDelete
  3. terbaik la yunk.i memang cun melecun mcm mercun dlm nie.ahakss
    muahhh!

    ReplyDelete
  4. uhuk2!! byk nyer habuk kt sini =P

    ReplyDelete
  5. waaa.. best yerr hangout bersame2 pemilik blog.. :D

    ReplyDelete
  6. wah...chanteks2 gmbo la...nk gmbo lg!!!

    ReplyDelete
  7. @eRza farEeha
    haha..tunggu da laptop nt lak bru ley msuk kt fb...:P

    ReplyDelete
  8. wahhh ^^ ada gambar saya juge la!! ngeee

    sorry yunk lmbat comment,i bwu sempat online ni =(

    ReplyDelete
  9. @akU GaDis
    hehe..mesti la ade...

    it's ok..sama la kite...:P

    ReplyDelete
  10. Laptop demam pun sempat lagi update beserta gambar² yang sikit ni ek.. heheh..

    diorang tu sume tu memang kawan lame ke?

    ReplyDelete
  11. @YOUsoF
    hehe..kena gk update sebab diorang tnggu..hehehe

    *xde la ni semua kwn baru knl dlm dunia blogger...:)

    ReplyDelete
  12. fuh..!! besnye jalan ramai2..lama x kuar kl..hehe..
    btw nice header..!!..cool.;)

    ReplyDelete
  13. @farid fizi
    best gile..len kali meh join sekali..:P

    thanx..:P

    ReplyDelete