17 January 2011

Team Building | 1st day

Lame tul xdapat on9 lame2 macam hari ni...huhu..minggu yang bz sangat2...badan pon xsempat nak rehat...last2 minggu nie aku ponteng kelas...xpenah2 dibuat aku ponteng2 nih...huhu...Minggu lepas aku sibuk ngan kje aku..tambah lak de team building dari hari khamis sampai sabtu..crius xbest langsung sb orang ofis aku la..geng2 aku pegi pon sebab terpakse tapi kat sane kitorang wat hal sendiri...last minute nya boikot...
First day pegi xde pape pon yang best...naik bas ngan bos2 yang mem 'nates'...bukan aku nak biadap kt cni tapi ade kes yang buat diorang dapat gelaran tuh...
Tengah hari bertolak dari ofis...sampai sane terus check in n siap2 tuk aktiviti petang tuh..petang tu just biase2 je...buat maskot tuk group masing2....ye kot..tah..haha...crius aku xfokus kat sana sebab meme xbest...huhu
Malam lak ade dinner nagn SGM jabatan aku...cun2 je orang len pakai baju...ye la nm pon dinner kan...geng2 aku je pakai suar track...haha....crius perosak majlis...tu tandenya kami protes...ley cam2?haha...xde makna nk beria2 bersiap sebab nie xde la formal dinner cam korang selalu pegi tuh...
Pas dinner de ceramah...hekkk....sepatutnya best kalau jemput Dr.fadzilah kamsah...tapi tah mn ustaz aku pon xtau diorang jemput...sebabnya ustaz ni xabis2 cite oasal artis...dia cakap de berlakon dalam 'Geng surau' yang kt astro...pas2 melalut la ceramah dia...tajuk laen,cerita laen...artis je...memang hampeh tul....
baru nak bertolak...

hehe..nie kami semua 'kamcing'

ready tuk first aktiviti

masing ngah tunggu

dalam dewan tempat kami buat aktiviti

maskot kami...;D

dinner time..bosan dengar ucapan..
achik poyo..haha

muke2 boikot..

p/s:penat sangat...= ='

8 comments:

  1. hahaha....mmg patut la hampa boikot..ngn en nan pun boikot..mmg cantek n terbaek la..mau ngn aku ni boikot skali la...

    ReplyDelete
  2. twinkletwinkle:hahaha...tau xpe....kami kan kamcing...;d

    ReplyDelete
  3. najihah sahami:haha...of coz la ngek...haha..siot je...;D

    ReplyDelete
  4. hafiszudein:haha...comey pe...;D

    ReplyDelete
  5. nates gelaran yang diorang dapat ek.. ish3. hehe

    hehe kire korang dapat tarik perhatian la mase dinner tu ngan 'kostum' paling simple ;D

    ReplyDelete
  6. YOUsoF:aah..mmg patut dpt gelaran tuh...

    huhu...kitorang nie mmg kna cop dh kt dahi muke2 boikot...;P

    ReplyDelete