02 January 2011

Sangat sengal = ='

Permulaan tahun yang sedikit sengal bagi aku....hekkk...mane taknya aku tersalah wish bday kt kawan aku sendiri..dah tu mber aku,nad ciap belanje kek ag kt Secret Recipe..haha..
Nie semua gara2 kembo aku msg inform yg malam new year ri2 bday kawan aku..aku pon terus col je la wish..dia pon layan je..last2 rini bile nad blanje kek baru dia cakap bukan bday dia..hahaha...tapi xpe..aku ngan nad cool je..padahal malu gile..Terus tadi aku msg kembo tapi dia cakap aku yang save alarm bday kt fon(kami tukar fon)..Pelik tul aku camne aku ley save..hahaha
Pendek kate memang malang sape yang jadi kawan aku sebab aku xingat pon bday korang...huhu..no fon jangan cakap memang aku xpenah ingat sebab aku numberphobia(de ke perkataan tuh)...haha
kek bday kononya.. = ='
aku share je ngan nad sebab dh mkn roti canai..;P

p/s:korang ingat x bday aku bile..hekkk..

23 comments:

  1. aku juga numberphobia..setiap number akan dirujuk berjuta kali untuk kepastian.oleh sebab itu, aku xleh jadi cashier...haha

    ReplyDelete
  2. gabanMorka:hehe..kita serupa..;p

    ReplyDelete
  3. wahhh~
    smart la header baru nie!!hehehe
    sape bt nie?

    ReplyDelete
  4. lapar nyer tgk kek secret recipe! terus rasa nak g sekarang jugak!

    ReplyDelete
  5. Nabiel:hehe..tq2..alieff yg buat..;D

    ReplyDelete
  6. fiq:hehe..cepat2 g..nanti abis..;P

    ReplyDelete
  7. amboi.. sedapnyer.. nk cket.. past2 cuap Gayah..hahahah <-- tak malu kan..huhu

    ReplyDelete
  8. Gayahspears:haha...seram sejuk weii aku dgr...;P

    ReplyDelete
  9. ary yg sgt mengejutkan aku n paling sejarah dlm idup ak (02.01.11)hhuhuhuhuuu
    $$*ayen*$$

    ReplyDelete
  10. ape2 hal pn thanks to my friends...u are my best friends (penuh ikhlas)...
    ak tggu tarikh keramat ak yer 06.05.11....huhuhuhuh...
    $$*ayen*$$

    ReplyDelete
  11. sama la..susah betul nak ingat nombor..

    ReplyDelete
  12. anon@ayen:haha..sengal wehh..xmo dh aku wish...setahun sekali je..haha

    ReplyDelete
  13. haha tu pengalaman agak 'manis' jugak la cmtu kan.. ;D

    pasni tiap tahun mesti tak silap lagi kan.. hehee

    ReplyDelete
  14. YOUsoF:haha..manis sgt ni..;D

    *xmo dh celebrate..= ='

    ReplyDelete
  15. salam kenal dan salam follow...adoyaii cemana leh silap tu hehe, btw happy new year!

    ReplyDelete
  16. Hanis MY:tu la salahkan alarm fon..haha

    *thanx ye 4 follow & hepy new year..;D

    ReplyDelete
  17. d cake seems so delicious. huk3

    ReplyDelete
  18. hhaha. ade plak mcm tu yer. hehe. anywayy, kek itu sungguh sedapp. aaaaa.

    syaz folo cik confuse yer. wee~

    ReplyDelete
  19. ayAzAnA:erk..de je nih..hehe..amat2 sedap..;p

    *thanx ye 4 follow..;D

    ReplyDelete