25 January 2011

Dia dah..aku pulak..??

Ha..pe la tajuk entry tu kan...sebenarnya nie nk cakap pasal kawan aku yang akan tamat kan zaman bujang tak lama lagi...aku tumpang hepy..kawan2 sebaya aku majoriti ramai dah kahwin...ok la tu dah sampai jodoh diorang...

nie time dia bertunang

Dah lama sangat kawan aku sorang nih ikat tali pertunangan..dekat setahun lebey tak silap aku..Insyaallah pertengahan bulan 3 nie kenduri...tak pasti lagi aku dapat pegi atau tak sebab jauh sangat dekat pantai timur...aku pulak time tu bz dengan kelas tambah pulak final exam dah nak dekat...
berangan je skung ni...

Tapi sekarang ni baru dia nak buat kad,bunga telur...adehhh...last minit confirm camni la jadinya...untung dia jugak sebab de kawan2 yang ley tolong...kami ramai yang akan tolong dia buat kad kahwin dan bunga telur...aku semangat gile..tak tau nape..huhu...xpela amik berkat sket tak salah rasanya...seru aku jauh ag...takut lagi nak pk sebab awal lagi....huhu...nie la muka2 yang baik hati nak tolong...;D
 eyka..paling awal amik berkat..;P

 nad,cakap tolong tgk ja...;P

achik,tolong beli air...;P

nak wt bunga telur...;P

p/s: hati tengah bunga2...;P

30 comments:

  1. bila zati nak kawen???best2 dpt kawen..hhehehe

    ReplyDelete
  2. Waah untun ada kawan baik yang boleh diharap camni..

    Amik berkat tu ye. ;)

    ReplyDelete
  3. YOUsoF:hehe...tau xpe...amik je la berkat..xsalah kan...4,5 tahun bru turn sendiri plak..huhu...;P

    ReplyDelete
  4. salam,

    insyaAllah ada jodoh tu... hehehe
    syokkkk kawen... :p

    ReplyDelete
  5. My Little Diary:salam...huhu...no komen...;P
    mmg syok..;D

    ReplyDelete
  6. tia:haha...cool2..sok lusa de la tu...;P

    ReplyDelete
  7. hahaha..skrg jodoh die, xlama lg sampai la jodoh confuse lak..heeheheh~

    ReplyDelete
  8. aliesha kirana:huhu...xmo pk ag ley...;P

    ReplyDelete
  9. Woofer Storm:huhu..dh lame sgt bertunang...ok la 2...;)

    ReplyDelete
  10. Ms sunsWeetz:adehhh..bile la tu ye...huhu..i.allah..;P

    ReplyDelete
  11. Amira Naddia:hehe...kwin la...nt jgn lupe jemput confuse...;P

    ReplyDelete
  12. waaa!!! cik kompius ni tak sabar nak kawin eh?? kawan cacing bnyk yang single... lipan, ubang tanah, semut api, semut tak api... pilih nak mana satu... heeee...

    ReplyDelete
  13. cacing:hekkk...mn de la...amik berkat je pon...adehh...huhu..orang xde ke..;P

    ReplyDelete
  14. Yup.. tak salah dan sangat bagus!

    Amin.. ;)

    ReplyDelete
  15. wauuuu kawin..tahniah2..huuhuhuhuu...moge2 cepat la sampai jodoh kawan ak nie yer...huhuhuhu
    $$*ayen*$$

    ReplyDelete
  16. Anon@ayen:haha..mu la dulu bru aku...;D

    ReplyDelete
  17. sembil9n:hekkk...kamoo la kwin dulu...;P

    ReplyDelete
  18. insyallah~
    tk lame ag kamo la tuh~`hehehehe

    ReplyDelete
  19. @Nabiel
    huhu..amin2..tp tnggu nabiel dlu...;D

    ReplyDelete