27 January 2011

Confuse ke Mimpi..??

Pagi tadi aku kena pegi sungai besar dekat sabak bernam sebab ade keje yang nak kena settle...mber aku yang drive nih xtau jalan so aku la jadi gps hidup dia...Sebab dia xbagi aku tido sepanjang perjalanan tadi aku nya otak dah biol...terlajak sampai nak ke teluk intan...hahaha..mengarut tul..xpasal2 kena patah balik dekat 17km gak la terlajak....hahaha...dah hobi aku tido nak wt camne..nik moto pon tido nie kan nik kete..lagi la aku sedap membuta..haha
Balik tadi terus tido sampai petang..sebelum tido sempat hentam 2bungkus nasi ayam..memang buruk kan perangai anak dara nih..haha...gara2 penat keje semua nih...;P
nie je yang aku jumpa sepanjang jalan...;P

p/s: tak sabar nak balik kampung...;)

20 comments:

  1. oit...bahaya gila~ kalo bwk keta...tido x??

    ReplyDelete
  2. hahahaha ko memang akak dh biasa dh dgn keadaan ko yg pntang msk kenderaan terus tdo kuikuikui

    ReplyDelete
  3. naik moto tido?macam mana tu?ish...bahaya2..huhu

    ReplyDelete
  4. haha ni confuse ketika mamai namenye.. ;D

    nasi ayam bungkus tu sikit kot, tu boleh bantai 2 sekali tu hehe

    ReplyDelete
  5. eh..lama gak taknampak pkok kelapa...huhuhu
    dulu2 ingat lagi ambik pelepah pokok kelapa duduk atas tu, pas tu di tarik.......hahahaha

    bestnya

    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  6. @YOUsoF
    haha..tau xpe..dah xley tido cm2 la jd...;P

    hehe...tau xpe..sket sgt...;P

    ReplyDelete
  7. cantiknye blog nie, header pun cantik!

    ReplyDelete
  8. aduh saya pening font ni.. tak nampak... :(

    waaaaaaaaaaa...

    http://mejuez.blogspot.com/

    ReplyDelete