27 December 2010

Setahun

Cepat betul masa berlalu...tak sedar pon aku yang dah nak habis 2010...bagi aku semua yang jadi masih lagi segar dalam kotak ingatan aku...Dah cukup setahun pemergian kawan baik aku yang terlibat kemalangan bas sani ekspress hujung tahun lalu...mesti korang ingat kan...?Yang dah pergi tetap pergi..sayu aku tetap terasa sampai sekarang....Al-Fatihah buat arwah dan adiknya...

picca paling aku suka..time tournament futsal...

dalam kelas..


p/s: sayang semua kawan aku...T_T

15 comments:

  1. al-fatihah! kawan confuse ek...doakan dia selalu eh..sedeynyee~

    ReplyDelete
  2. aliesha kirana:yup..thanx AK...:)

    ReplyDelete
  3. al fatihah buta arwah n adiknya...

    ReplyDelete
  4. alfatihah..semoga de ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman insyaAllah.

    ReplyDelete
  5. Afiq Bukhari:amin~~thanx afiq...

    ReplyDelete
  6. alfatihah~ semoga rohnya dicucuri rahmat~ :)

    ReplyDelete
  7. Oh yeke.. Al-fatihah.. Moge roynye ditempatkan bersama orang² yang beriman..

    Terus doa tuk 'mereka'~~

    ReplyDelete
  8. YOUsoF:i.allah..amin~~thanx ye..

    ReplyDelete