25 December 2010

Pesta penang~~

Sapa dah p pesta penang...??huhu...semangat lebey ja aku nih pd hal jauh sebatu nak p penang....waaaaa..rindu kot aku ngan penang..skung nie pesta penang lak...memang la orang cakap bsa ja tp benda kalau dh suka semua rasa best ja..kan2...haha..ok terkeluaq utara aku...Last aku p pon masa aku kja kt sna...memang best dok penang...nak wat cmna weii dah aku memang orang penang....mesti la sayang penang lebey...orang len ja xtau aku asal penang sbb aku selalu cakap asal kedah...hehe..aku malas nak explain panjang2....;p
Tapi kalau ak p sekali ag pon xmau dah aku main benda pa tah yang macam sotong tuh...geram ja aku nik ri2...turun2 terus muntah..adoiii...mn tak nya benda tuh punya dok pusing2 xingat yang aku nie naik..terus balik pastu...yang best nya main buaian pusing2 tu ja..yang len xsempat naik dah..ramai sangat manusia...huh..memang la kebanyakan game kat sana da kat genting,tapi bagi setengah orang xsama...tul x..??hehe
So,pakat ramai2 la turun penang p pesta...hehehe...jangan lupa ajak aku weii...huhu

roda tu aku naik
best..;p
kawan2 aku..sotong belakang depa tu la wat aku muntah hijau...

 aku kurus ag time nih...;p



p/s: dah la sakit gigi,kena marah lak...T_T

14 comments:

  1. ceh, naik sotong pun muntah, ap la derr, tak cool

    ReplyDelete
  2. aisyahyusof:haha..dah xbest aku muntah la...haha

    ReplyDelete
  3. Kasim Ahmad:haha..mmg gempak la klu 'gua' p pesta penang...;D

    ReplyDelete
  4. E.d.Y:sekali sekala xsalah bro mkn angin jauh2...;D

    ReplyDelete
  5. Mardhiah Mohd Fuad:huhu...p la..musim cuti skung...;D

    ReplyDelete
  6. waah.. best ni kasi ilang stress tapi tak nak la sampai muntah.. hehee

    nak elak muntah, makan asam banyak².. pastu baru syiok layan sotong goreng.. ;D

    ReplyDelete
  7. YOUsoF:haha..game sotong xbest langsung...sotong goreng sedap...;P

    *xminat asam lar...huhu

    ReplyDelete
  8. hahaha....yg naik cendawan tu menda pa...zulfa kecewa x leh lepak2 pas ang penin...best2..rindu nak pusing2 penang naik moto round2...huhuhu

    ReplyDelete
  9. twinkletwinkle:huhu...nak wt cmna..bukan salah aku...salahkan sotong gila tuh..;D

    ReplyDelete