11 December 2010

i-city | my kembo takde plak

Cuti sekolah nie mesti ramai yang bercuti kan...walaupun cuti aku tinggal bpe kerat je ag aku tetap cuti..hehe..yela mak aku datang Kl..bukan senang dia nak datang cni...
So,ari tu time aku cuti kitorang just g jejalan kt i-city je...aku nak termuntah dah g tempat nih..tapi g jugak la sebab ngan family nie bawu first time..
Lupa lak nak cakap,kembo aku tak ade sekali sebab dah start kelas...hehehe...simpati wehh ngan mu...tuk kembo nie je hadiah kami tuk kamoo...sila jeles k...:P

widad yang tak boleh duduk diam..haishhh
mak kesayangan..^_^
widad+abah widad a.k.a abg ipar
akak aku yang sengal
family abg aku
daus+paan

widad the rabbit..:P
aku+daus the 'bunkface'
akak yg slalu sengal
pic nie bawu de muka deana+akak aku..(cam bibik x dia..haha)
bawu de mood nak pose..ishh

p/s: kembo nt beli lampu lip-lap banyak2 buh kt umah..amik feel dok i-city....kuikuikui

4 comments: