18 November 2010

Satu ari di Ed Adha~~

Salam semua kawan2 blogger...
nie bawu aku nak ucap
"SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA"
hehe..lambat sket xpe kan..takbir still berkumandang ag pe..hehehe..raye kali nie umah aku xde la semeriah raye aidilfitri...bse2 je...mak wat laksam...yang blik dr jauh pon aku ngan abg aku je...akak aku ag dua org xberkesempatan nak raye same2 kali nie..pagi raye tu akak aku dari penang dtg...so,anak sedara aku nie menggila la skali aku n kembo aku....hehehe...kami g raye kt kampung mak aku je...xsampai 5minit pon kampung tuh..hehehe..pape pon mmg hepy dok kampung dr Kl....hahaha
 kembo a.k.a ecah,anak sedara aku,Wanie & aku
 kat kampung aku
 siot xsempat ak pose
 with my kembo
 kat umah aku
family aku yang de ari tu...

p/s: jemput la datang rumah ye semua...:)

4 comments:

  1. Solihin Zubir:hehe...ye..jemput mkn daging bnyk2...:)

    ReplyDelete
  2. heeeee~ japg nak p rumah kamu la~ :P

    ReplyDelete
  3. AiDa AzRyN:hehe..jemput2 aida...:)

    ReplyDelete