25 November 2010

OK..!!Otak dia dh center..~~

Setelah sekian lama jalani hidup sorang diri akibat 'hati putus' dek cinta yang dibina selama 5tahun kne 'bom' akhirnya kawan aku kembali normal...pintu hati dia yang hilang dah jumpa (tapi jauh la kt Kelantan) kini digam & dapat dibuka oleh pak polisi....Hebat polis nih dapat lak dia p cari hati mber aku yang putus n hilang tuh...Paling xsangka mber aku lak bagi polis ni guna 'smart tag' masuk kat hati dia...Ok,bse la tu kan..dunia serba canggih skung..hehehe
Terasa nak ngarut jap pasal mber aku sowang nih sebab dulu aku ngan dia 1geng..skung aku sowang la...hahaha...xkisah weii,asal kawan2 aku bahagia...(selalu je aku dengar ayat nih tuk aku..damn..!!)
sape lak ni..??haishh

Mood skung nak layan lagu ni je...^_^
TOMOK-BERLARI

Aku yang telah merasa keliru
Aku yang tak tahu mana nak tuju
Sampai bila harus aku menjadi bisu
Kamu yang mahu mencintai aku
Kamu yang mahu mencintai dia
Haruskah cinta ini jadi begitu
Tak perlu kau merayu
Pergilah bersamanya
Biarkan ku sendiri
Tak perlu kau menyakiti
Kini ku bebas tanpa bayangmu lagi
Bebas ‘tuk berlari
Mengejar impian aku
Yang terkunci
Walaupun tanpamu di sisi
Aku kan berlari
Teruskan berlari
Dan kini semua telah terbukti
Tanpamu ku masih ada di sini
Mengejar impian yang hampir pasti
Kamu yang mahu mencintai aku
Kamu yang mahu mencintai dia
Haruskah cinta ini jadi begitu
Tak perlu kau merayu
Pergilah bersamanya
Biarkan ku sendiri
Tak mahu kau menyakiti
Gelap sudah menjadi terang
Pandangan semakin jauh
Jauh meninggalkan kamu
Terus ku terus berlari
Kan ku capai bintang itu


nice lirik kan22...^_^


p/s:always look foward...^_^

4 comments: