10 November 2010

Hari itu dalam sejarah

Ok nie cerita yang dh nak basi....mn tak nya ak peram lame sangat semua nya sbb exam....huhu...xpe just nk cite spe nk dgr sila la...hehe
"Aku jatuh MOTO"
ok sila gelakkan aku..huh!
tu je ak nak cakap...1st time dalam hidup aku,aku jatuh sbb salah aku sendiri...
gara2 nak masak ikan yang kawan aku bagi aku jatuh moto...adehh....
semua nya sebab sandal aku tersangkut kt tempat gear tu...tak pasal-pasal dapat sakit...

sandal nie punya pasal la

p/s : aku tak kan lupa ari tu..huh!

8 comments:

  1. kuang3, demi ikan kapi o tuan yg bg ikan??
    hahaha

    ReplyDelete
  2. aisyahyusof:gila pa weii...xda mknanya...

    ReplyDelete
  3. aduhh ...cian yerrr .. amcm ok x ???
    luka truk x ?? haisssyoo.. ishhk 3.. lain kali hati2 la yerpp

    ReplyDelete
  4. lor~ ciannya~ tukar kasut len ar~ :P

    ReplyDelete
  5. zacky ~786~:luka sket je...tp trase la kesengalan bdn..hoho

    ReplyDelete
  6. AiDa AzRyN:hehe...2la psl..owg yg bg ksut 2pon dh xde...2yg kne tkar kot...hehehe

    ReplyDelete
  7. aliesha kirana:hehehe...ye la AK...xgelak la sgt...huhu

    ReplyDelete