24 November 2010

Alergik polis~~

De sape2 yang de sakit nih..??alergik polis ke jpj ke..same je...huhu..klu korang nak tau aku de sakit nih...hahah...sebabnya aku xsuke amik 'ubat'...lesen la..xkisah la lesen keta or moto..Skung aku dah kantoikan diri...aku tau ramai gelakkan aku kn222...xkisah weii...nak wat camne dari dulu sakit nih xmo bik..hahaha...
Sejak aku dok KL ni aku menumpang kawan2 je or nik trnsport awam...klu kt kampung tu de gak la rase bwa moto sndiri..Nak dijadikan cite mber aku yang ganda2 sengal dari aku nih si Dar de hal nak kne settle...keta dia dah xde so kitorang nik mto mber dia...Ego S...Dari padang jawa ke KL..meme kebas la bontot kan..haha..balik kje dar nak g damansara lak settle ag hal yang xabis...dia dah xmampu nak bwa moto so suh aku bawa...sempat ag kitowang ni g jalan2 sampai ke sg.buloh..time nak blik g damansara je terjumpa lak bapak2 polisi...adehhh~~~
De roadblock lak..pe ag trus tukar la kitowang...nasib lori kt  depan tolong cover...skali roadblock tahan keta2 yang kne speedtrap je...haishhh!!geram siot...aku dah nak tercabut nyawa...hahaha...
meme sengal..pas2 aku dah xbawa...takut nt tbe2 je ak U-turn kt one way..xpasal2 jadi katak lenyet kami nih...hahaha
 pas roadblock yg cam hampeh..

time tunggu Ego S come to mama

p/s:aku xnak kawan ngan owang yg gelak kt aku pas bce entry nih..;<

4 comments:

  1. okeh² tak gelak.. senyum je.. ;D

    *Sangat paham rasanye macam mana.. lagi la bila kena kejar ngan diorang..

    try ckin bace pengalaman ni ;)

    http://youthyousof.blogspot.com/2010/08/dikejar-pak-cik-p_13.html#comments

    ReplyDelete
  2. YOUsof:haha...agk nakal disitu sbb brani senyum..hehehe..

    ReplyDelete
  3. fuhhh bahaya tol...huhu..AK pn blom ade lesen..teheee..ble ntah nk amik..

    ReplyDelete
  4. aliesha kirana:yess!!!de gak geng...hehehe...^_^

    ReplyDelete